
HUISSTIJL
EEN STERKE HUISSTIJL SPREEKT BOEKDELEN
Een herkenbare, originele en consequente huisstijl komt tot uiting in professioneel ontwikkelde visitekaartjes, folders, facturen, websites, bedrijfskledij, … Ik ontwikkel voor jou een uitgebreide basis waarin alle elementen worden vastgelegd die nodig zijn in je communicatie en marketing.

EEN HUISSTIJL ONDERSTREEPT HET GEDRAG EN DE COMMUNICATIE VAN JE ONDERNEMING
Een huisstijl is meer dan het plaatsen van je logo op een kaartje. Doorgedreven toepassing van een kenmerkende symboliek bevestigt je identiteit en imago. Consistent gebruik, versterkt naamsbekendheid en identificatie. En vooral: het wekt vertrouwen. Bedrijven die hier aandacht aan geven versterken gevoelig hun marktpositie.
Dit is de juiste manier om je te onderscheiden van de concurrentie. Het bezit overtuigend vermogen. Je onderneming springt eruit als je kernwaarden uitdraagt waar je doelgroep zich in zal herkennen. De basis is je logo, daarop bouwen we alle uitingen om van jouw merk een sterk merk te maken. Van drukwerk tot website en andere online toepassingen. Op de salontafel en online.
EEN KENMERKENDE SYMBOLIEK
De symboliek van een huisstijl wordt gevormd door diverse onderdelen:
- Typografie (geselecteerde lettertypes)
- Kleur (bewust gekozen palet en afgeleiden)
- Vormentaal (vastgelegde stramienen/vlakken/curves/opmaak)
- Tone of image (kenmerkende fotografiestijl)
TOEPASSINGSGEBIEDEN VAN DEZE SYMBOLIEK
- Digitale en papieren correspondentie
- Website
- Belettering (bestickering) transportmiddelen
- Publicaties (drukwerk of digitaal)
- Signalisatie en pictogrammen
- Reclame en publiciteit
- Horeca materiaal
- Verpakking
- Bedrijfskleding
- Gadgets, relatiegeschenken, reclame artikelen
- Beurs en tentoonstelling
Ik breng alle elementen samen tot een goed passend geheel. Zo heb jij een basis waarop je kan vertrouwen om steeds op de juiste manier visueel naar buiten te treden.