Grafische vormgeving gedrukte en digitale publicaties

Oef.
Het heeft bloed, zweet en tranen gekost, maar je tekst is klaar. Nu komt het leuke deel: de vormgeving. Het is namelijk niet enkel de inhoud die moet aanspreken; het oog wil ook wat. Een professioneel ogende publicatie zet je publiek aan tot lezen … en daarna tot kopen.
Kies hieronder de vorm die past bij jouw inhoud.
Precies wat jij je publiek wil bieden
Een e-book (of whitepaper) is een boek dat je kunt downloaden en lezen op je computer, tablet of je smartphone. Het biedt alle voordelen van een traditioneel boek, maar dan zonder de druk- of verzendkosten. Bedenk eens hoeveel geld je daarmee bespaart!

Een magazine is een tijdschrift dat eenmalig of regelmatig verschijnt, zoals een weekblad, een maandblad of een jaarblad. Het brengt regelmatig informatie tot bij je doelgroep en draagt zo consequent en subtiel bij tot de herkenbaarheid van je merk.

Een catalogus is een verzamelgids van jouw aanbod. Alles staat mooi en overzichtelijk geordend met beschrijvingen en afbeeldingen. Het is een onmisbaar hulpmiddel voor aankopers, klanten en leveranciers.

In een brochure kun je veel informatie kwijt. Veel meer dan op een flyer of in een folder. Je geeft de ontvanger iets moois en tastbaars in handen. Daarom belandt een brochure minder snel bij het oud papier. Er zijn oneindig veel variaties mogelijk!


Alleen het beste voor jouw klanten?
Dan ga ik aan de slag voor jou!
Jij zorgt voor de inhoud, ik realiseer je mooie publicatie.
Sinds jaren ontwerpt Hilde voor ons de advertenties van onze zaak voor onze reclamevoering, bedrijfsfolder, e-book, naamkaartjes,…Wanneer ik haar contacteer heeft ze binnen de kortste keren iets ontwikkeld. Met een goede communicatie begrijpt ze onmiddellijk waar je naar toe wil. Hilde denkt mee en geeft je waardevolle tips. Ze heeft van onze bedrijfsfolder een professioneel boekwerk gemaakt. Ik raad Hilde zeker aan als je met een creatief probleem zit op het vlak van publiciteit en marketing.