Grafische vormgeving gedrukte en digitale publicaties

Oef.
Het heeft bloed, zweet en tranen gekost, maar je tekst is klaar. Nu komt het leuke deel: de vormgeving. Het is namelijk niet enkel de inhoud die moet aanspreken; het oog wil ook wat. Een professioneel ogende publicatie zet je publiek aan tot lezen … en daarna tot kopen.

Kies hieronder de vorm die past bij jouw inhoud.

Precies wat jij je publiek wil bieden

E-books

Een e-book (of whitepaper) is een boek dat je kunt downloaden en lezen op je computer, tablet of je smartphone. Het biedt alle voordelen van een traditioneel boek, maar dan zonder de druk- of verzendkosten. Bedenk eens hoeveel geld je daarmee bespaart!

meer info over e-books

Magazines

Een magazine is een tijdschrift dat eenmalig of regelmatig verschijnt, zoals een weekblad, een maandblad of een jaarblad. Het brengt regelmatig informatie tot bij je doelgroep en draagt zo consequent en subtiel bij tot de herkenbaarheid van je merk.

meer info over magazines

Catalogi

Een catalogus is een verzamelgids van jouw aanbod. Alles staat mooi en overzichtelijk geordend met beschrijvingen en afbeeldingen. Het is een onmisbaar hulpmiddel voor aankopers, klanten en leveranciers.

meer info over catalogi

Brochures

In een brochure kun je veel informatie kwijt. Veel meer dan op een flyer of in een folder. Je geeft de ontvanger iets moois en tastbaars in handen. Daarom belandt een brochure minder snel bij het oud papier. Er zijn oneindig veel variaties mogelijk!

meer info over brochures

Alleen het beste voor jouw klanten?

Dan ga ik aan de slag voor jou!
Jij zorgt voor de inhoud, ik realiseer je mooie publicatie.

Sinds jaren ontwerpt Hilde voor ons de advertenties van onze zaak voor onze reclamevoering, bedrijfsfolder, e-book, naamkaartjes,…Wanneer ik haar contacteer heeft ze binnen de kortste keren iets ontwikkeld. Met een goede communicatie begrijpt ze onmiddellijk waar je naar toe wil. Hilde denkt mee en geeft je waardevolle tips. Ze heeft van onze bedrijfsfolder een professioneel boekwerk gemaakt. Ik raad Hilde zeker aan als je met een creatief probleem zit op het vlak van publiciteit en marketing.

• Geert Peeraer & Judith Gers - Fietsen Peeraer

Boek je verkennend gesprek

Weet je niet precies wat je nodig hebt? Wil je me eerst even kort leren kennen?

Dat kan tijdens een verkennend gesprek. We maken een half uurtje vrij om elkaar te leren kennen.

Laden...

We gaan de eerste ontwerpen van je nieuwe logo bespreken.

Om samen mijn ontwerpen voor jouw logo te bekijken en te bespreken plannen we een Zoom-meeting zodat ik mijn scherm met je kan delen. Kleine aanpassingen kan ik zo eventueel real time uitvoeren. Hou hiervoor dus zeker een uur vrij.

Gelieve hiervoor minimaal één dag vantevoren een afspraak te maken.

Laden...

We gaan samen jouw project overlopen

Dit doen we via een Zoom-meeting zodat ik mijn scherm met je kan delen.

Kleine aanpassingen kan ik zo eventueel real time uitvoeren. Hou dus zeker een half uur vrij hiervoor.

Gelieve hiervoor minimaal één dag vantevoren een afspraak te maken.

Laden...