EEN TEVREDEN KLANT IS DE BESTE AANBEVELING

Op zoek naar meningen van anderen vooraleer een beslissing te nemen?
Laat je overtuigen door de aanbevelingen hieronder.
Het is hartverwarmend wat klanten over mij vertellen.

EN ER IS ZOVEEL MEER

Op mijn Facebook-pagina laat ik niet enkel mijn werk zien. Ik maak je deelgenoot van mijn leven als graficus en geef regelmatig handige tips!

Nog geen moment spijt gehad dat mijn webdesigner An Wens Webdesign, Hilde Vinckx als grafisch ontwerper onder de arm nam voor mijn website en verder grafische ontwerp. Een topteam die 2 samen, een fijne samenwerking, personal touch… love it!!

Christine Wittoeck - Digital Detox Academy

Hilde Vinckx is zeer sterk in haar vak, grafische vormgeving. Maar ze heeft nog meer sterktes: ze kan meedenken, begrijpt snel wat je bedoelt en waar je naartoe wil en kan dit vertalen naar mooie ontwerpen. Ze is helder in haar communicatie, makkelijk om afspraken mee te maken, reageert snel, is klantvriendelijk en ze houdt zich aan haar beloftes. Kortom, Hilde is een echte professional en een plezier om mee samen te werken.

Fabienne Renders
Fabienne Renders - Talentmakers

Bij de opstart van mijn logopediepraktijk was ik nog op zoek naar een geschikt logo. Ik ben toen bij Hilde uitgekomen en samen zijn we het avontuur aangegaan om een sprekend logo te vinden. Na een eerste kennismaking heeft zij verschillende logo’s ontworpen. Het was een grote zoektocht, maar ik ben enorm content met het resultaat! Heel erg bedankt voor de samenwerking!

Sanne Eyckens - Logopedie Sanne Eyckens

Ik kom zelf uit de grafische en creatieve sector maar voor dit nieuwe project wilde ik niet zelf aan de slag. Hilde als ‘meedenker en bondgenoot’ is hier wel op zijn plaats, het ontwerp komt dan vanzelf. Met achtergrond info dat voor ons ‘vanzelfsprekend’ leek ging ze aan de slag en in een mum van tijd had ze tal van logo’s getoverd. We hebben niet voor haar favoriet gekozen, toch is het een toplogo dat volledig bij ons past. Een toplogo, van een topgriet, in een toptijd, wat moet een bedrijf nog meer hebben! Merci Hilde en… Smelt voor de Smaak!

Elsy Van Langenhove - Tante Sie

Heel goede uitwerking. Mooi resultaat. Een aanrader!!! Levert top werk en snelle perfecte service!!!

Jo Adrianssens & Guy Schrauwen - AJ Desserts

Een logo ontwerpen voor een ondernemer is één van de moeilijkste dingen ter wereld. Je moet je klant begrijpen, en zijn of haar persoonlijkheid weten te vangen in één enkel beeld. De juiste eerste indruk opwekken met kleuren, vormen en lettertypes? Ik zou het niet kunnen. En dat hoeft gelukkig ook niet. Want ik heb Hilde. Een jaar na de oprichting van mijn zaak ben ik nog altijd even tevreden over het logo dat ze voor mij ontwierp. Hilde is een straffe dame én een plezier om mee samen te werken.

Kathy Salden - Claro Communications

Veel creativiteit, professionaliteit en ondersteuning. En veel geduld voor echte beginners zoals ik.
En de resultaten… prachtig in hun perfectie.
Werken met Hilde is puur plezier!

Ilona Skopek - BLINK Schoonmaakbedrijf

Voor snelle service en begrip. Dtp nodig? Hilde bellen, en je bent van alle miserie af👌

Daniella Steenvoorden - Van Ammers / More than Gifts & Gadgets

Door aanraden van, ben ik bij Hilde terecht gekomen en ik had mij niet beter kunnen wensen. Prachtige creaties op maat, fijne communicatie en uiterste professionaliteit. Helemaal top! Dus mocht je nog twijfelen, niet doen en gewoon voor Vinckx kiezen, je zult er geen spijt van hebben.

Anna Selina De Jong - Zentosa

Hilde weet altijd perfect grafisch te vertalen wat ik voor ogen heb. Ze levert maatwerk op basis van mijn verhaal en richtlijnen. Ze speelt kort op de bal en levert snelle service!

Viki Peeters - De Fertiliteitsmentor

Dankbaar dat ik grafisch ontwerpster Hilde heb leren kennen. Hilde maakte in de zomer een passend logo en maakte in een mum van tijd een mooie cover voor de eerste Eetwijzers receptenbundel. Heel erg blij ben ik met haar grafisch werk als ondersteuning van mijn werk ! Ze vertaalt perfect de ideeën die ik in mijn hoofd heb met veel oog voor detail. Ik ben grote fan!
Samenwerken met Hilde is echt super: constructief, meedenkend, snelle feedback, efficiënt en to-the-point. Van harte aan te raden!

Christine Franck - EetWijzers

Met trots kunnen wij ons nieuwe logo met nieuwe slogan presenteren waar wij erg blij mee zijn!
Hilde Vinckx van heeft dit voor ons verzorgd.
Topmadam, topservice! Een echte aanrader om met haar te werken als er een creatief proces doorlopen moet worden.

Inge Taeymans - DiaWareness VZW
De website-ontwerpen die Hilde voor mijn klanten maakt zijn steeds modern en verfrissend. Ze houdt er rekening mee dat bepaalde elementen meer moeten opvallen en zorgt dan weer voor zachtheid waar nodig.  De icoontjes die ze voor de websites ontwerpt, sluiten altijd naadloos aan op de huisstijl van de klant.  De afbeeldingen die ze selecteert zijn altijd mooi van stijl en zorgen ervoor dat het geheel echt af is. Een topvrouw om mee samen te werken en een aanzienlijke meerwaarde voor mijn klanten!
Ook een logo laten ontwerpen bij Hilde is een echte meerwaarde voor je bedrijf. Niet alleen krijg je een waaier aan ontwerpen, ze begeleidt je ook in de keuze!  Ze geeft aan wat de sterke punten zijn van elk ontwerp, maar durft ook eerlijk zijn wanneer je een voorstel doet dat echt niet goed is. Dankzij die gefundeerde feedback kies je zowiezo het beste logo!
An Wens - Webdesign An Wens te Emblem

Creatief, efficiënt en correct. Zo zou dienstverlening moeten zijn.
Dit vind je bij deze creatieve goochelaar!

Gui Boven - Adviesbureau Gui Boven GCV

Ze heeft een mooi origineel logo voor ons restaurant ontworpen. Ze begreep direct onze visie en ons idee erachter. Echt topwerk!

Vanessa Huybrechts - Restaurant Kris

Hilde kan zich heel goed afstellen op de wensen van haar klanten. Altijd vriendelijk en warm onthaald gevoeld. Als volledig groentje in de wereld van ondernemerschap voelde ik me gehoord.
We ontwierpen samen en fijne huisstijl en logo voor Natuurlijk Julie. Ook visitekaartjes en folder liet ik graag door Hilde ontwerpen. Dank je wel Hilde! Ik raad je aan wanneer ik kan

Julie Cieters - Natuurlijk Julie te Asse

Je hebt van die mensen die heel creatief zijn, en anderen die hypergeorganiseerd zijn.

Hilde is één van die zeldzame mensen die beiden is. Ze goochelt met kleur en compositie alsof het niets is, en weet feilloos de sfeer van je bedrijf te vertalen in het juiste beeld en lettertype.

Bovendien mist ze nooit een deadline, en zijn de technische specificaties altijd tot in de puntjes opgevolgd. Een echte professional.

Ik zou haar aan iedereen aanbevelen. Op voorwaarde dat ze nog tijd voor mij overhoudt, natuurlijk!

Kathy Salden - Marketing Coördinator Selectair - België

Hilde heeft voor Toyo Tire Benelux B.V. inmiddels al meerdere ontwerpen gemaakt, van diverse logo’s, tot het vergroten van onze herkenbaarheid op straat door middel van een posterontwerp in bushokjes.
Haar kijk en meedenken in de ontwerpen zorgt altijd voor een nieuwe inspiratie bij ons en een prachtig ontwerp.

Jimmy de Tree - Toyo Tire Benelux B.V.

De samenwerking was uitermate super! Ze begreep perfect wat ik wilde. Ze werkte enkele voorbeelden uit en zo zijn we tot één mooi geheel gekomen. Ik ben heel tevreden met het resultaat en heb haar adres al aan verschillende collega s doorgegeven. Zeker een aanrader!

Carine Vermeiren - Body Flow te Temse

Hilde was heel meedenkend en haar ideeën waren bijzonder inspirerend. Wat ze heeft geleverd is echt puik werk waar ik veel plezier van ga hebben!

Els Peleman - EP Vertalingen te Herentals

Wij werken al een aantal jaren voor verschillende opdrachten samen met Hilde. Steeds slaagt ze er in nieuwe en overtuigende creatie’s uit haar hoed te toveren. Ook haar professionaliteit, korte opvolging, duidelijke communicatie en eerlijkheid overtuigen ons steeds om met Hilde samen te werken.

Etienne Roos - Ambaro nv te Lichtaart

Hilde weet als geen ander hoe ze de vertaalslag moet maken van een idee tot een volledig doordacht ontwerp. Ikzelf heb een duidelijke visie wat ik met mijn onderneming “Shape aerial projects” wil bereiken, ben vrij kritisch en niet rap content, maar Hilde wist deze visie feilloos om te zetten naar een knap logo ontwerp zonder al teveel wijzigingen en aanpassingen aan de eerste draft ontwerpen. Ik hou haar dan ook warm aanbevolen aan alle ondernemers die op zoek zijn naar een logo dat hun visie op de juiste manier reflecteert.

Martin Gijselings - Shape Aerial Projects te Beerse

1 woord: AANRADER!! Een vrouw met een ongelofelijke passie voor hetgene waar ze mee bezig is, begaan met haar klanten en hun zaak! Dankjewel voor de supergoede zorgen!

Ann van Rooy - Rebel’s Closet te Kasterlee

We hebben Hilde zowel zakelijk als voor onze Volleybal vereniging mogen inzetten voor verschillende soorten designwerk. Ik moet zeggen dat ze dat telkens uitstekend heeft gedaan.
Als “opdrachtgever” verwacht je dat een designer meedenkt en van een ruw idee en een paar losse flodders een mooi ontwerp kan maken. Dat kan ze als geen ander. Steeds weer verrast over haar creativiteit en inlevingsvermogen.  Hetgeen ze oplevert gaat ook razendsnel. Binnen no-time heeft ze een aantal eerste concepten om uit te kiezen. Prettig werken op deze manier. Het zal zeker niet de laatste opdracht zijn die we met haar uitwerken. Absoluut een aanrader!

Ivo Van Ham - Bronqo.com Eindhoven NL - BVMV Noorderkempen

Hilde neemt haar tijd om goed naar haar klanten te luisteren. Ze doet voorstellen, neemt initiatief en goed tot een uitstekend resultaat! Wij waren moeilijke klanten, hadden verschillende meningen en toch heeft Hilde het klaargekregen dat we een fantastisch logo hebben. Ook geeft ze tips naar drukwerk (en drukker), wij zijn heel content.

Lu En Els Adriaensen-Wynants - Adriaensen-Wynants te Merksplas

Wij hebben een fijne en vlotte samenwerking achter de rug met Vinckx grafische vormgeving. Hilde luisterde naar onze wensen, bracht meerdere voorstellen met oog voor detail en een fantastisch resultaat! Bedankt Hilde!

Kurt Van Oerle - Van Oerle Interieur te Merksplas

Tijdens een van de weinige keren dat wij internet gebruikten om te zoeken naar iemand die grafisch werk (brochures en boeken) maakt, leerden wij Hilde Vinckx kennen. Zonder ze gezien te hebben (contact via mail) zaten we op de goede golflengte; Hilde wist meteen waar we naartoe wilden en maakte proeven die zelfs amper aangepast dienden te worden. Ze werkt zeer snel en goed en de vormgeving was hoe we het voor ogen hadden. We zijn zeker van plan om al onze volgende opdrachten door haar te laten uitvoeren.

Martine & Yves - My Nature te Deurne

Sinds jaren ontwerpt Hilde voor ons de advertenties van onze zaak voor onze reclamevoering, bedrijfsfolder, e-book, naamkaartjes,…
Wanneer ik Hilde contacteer heeft ze binnen de kortste keren iets ontwikkeld. Met een goede communicatie begrijpt Hilde onmiddellijk waar je naar toe wil. Hilde denkt mee en geeft je waardevolle tips. Ze heeft van onze  bedrijfsfolder over 30 jaar fietsen Peeraer een professioneel boekwerk gemaakt. Ik raad Hilde zeker aan als je met een creatief probleem zit op het vlak van publiciteit en marketing.

Geert Peeraer & Judith Gers - Fietsen Peeraer te Merksplas

Vooral de snelheid waarmee Hilde verschillende mooie ideeën naar voor brengt is uitmuntend. Na wat overleg, met hier en daar een beetje knip- en plakwerk, kwam er een ideaal logo tevoorschijn waar ik al veel complimenten over ontvangen heb. Een snelle, professionele en zeker geen dure samenwerking maken dat ik zeer tevreden ben over het resultaat.
Absoluut aan te raden!

Gert van Meel - GVM Logistics te Meer

Als zaakvoerster van drie ondernemingen kan ik altijd rekenen op de creatieve, snelle en professionele inbreng van Hilde. Ze maakt altijd heel leuke ontwerpen.
Van logo’s, naamkaartjes, flyers en cadeaubonnen tot een beachflag. Helemaal in je eigen huisstijl. Ik ga steeds terug bij haar als ik iets nieuws wil!

Nicole Van Beek - Iduna Gezond Genieten, Massage voor iedereen en Bachbloesemcoach te Lokeren

Zeer tevreden van Hilde haar werk! Ze staat open voor overleg om een ontwerp af te leveren volgens de verwachtingen van de klant. Absoluut een fijne samenwerking op deze manier. We contacteren haar in de toekomst zeker terug voor nieuwe opdrachten.

Jef Verheyen & Sofie Van Otten - Econstruct Verheyen bvba te Merksplas

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Speciaal voor ondernemers die graag een instapwebsite willen laten maken, werd er een werkboek samengesteld.

De bouw van een instapwebsite begint altijd met het werkboek. Het loodst je stap voor stap door alle voorbereidingen. Het is dus een heel belangrijk document! En het beste van al? Je kan het gewoon vrij downloaden, digitaal invullen, of je kan het afdrukken.

Ik heb dit werkboek met veel plezier vorm gegeven, zoals het hoort, perfect passend in de huisstijl.

Waar wacht je nog op? Download het hier: instapwebsite.be/werkboek/
... See MoreSee Less

Speciaal voor ondernemers die graag een instapwebsite willen laten maken, werd er een werkboek samengesteld. 

De bouw van een instapwebsite begint altijd met het werkboek. Het loodst je stap voor stap door alle voorbereidingen. Het is dus een heel belangrijk document! En het beste van al? Je kan het gewoon vrij downloaden, digitaal invullen, of je kan het afdrukken.

Ik heb dit werkboek met veel plezier vorm gegeven, zoals het hoort, perfect passend in de huisstijl. 

Waar wacht je nog op? Download het hier: https://instapwebsite.be/werkboek/

Waar ik niet zonder kan.

• Mijn papieren agenda. Onmisbaar.
• Een balpen en een oranje fluostift. Beiden even belangrijk. Want schrijven en prioriteiten aanduiden is noodzakelijk.
• Mijn latje. (Wat ik cadeau kreeg met Kerstmis en waar ik héél veel gebruik van maak.)
• Een haarklem. Want mijn ontembare krullen beperken anders te vaak mijn zicht.

En op nummer 1: mijn oranje notitieboekje. Mijn steun en toeverlaat, het depot voor creatieve ingevingen en to-do zaken. Mocht ik dit ooit kwijtraken ben ik verloren.

Welke 5 items zijn voor jou het belangrijkste op je bureau? (En in je tas als je buiten de deur gaat?)
... See MoreSee Less

Waar ik niet zonder kan.

• Mijn papieren agenda. Onmisbaar.
• Een balpen en een oranje fluostift. Beiden even belangrijk. Want schrijven en prioriteiten aanduiden is noodzakelijk.
• Mijn latje. (Wat ik cadeau kreeg met Kerstmis en waar ik héél veel gebruik van maak.)
• Een haarklem. Want mijn ontembare krullen beperken anders te vaak mijn zicht.

En op nummer 1: mijn oranje notitieboekje. Mijn steun en toeverlaat, het depot voor creatieve ingevingen en to-do zaken. Mocht ik dit ooit kwijtraken ben ik verloren.

Welke 5 items zijn voor jou het belangrijkste op je bureau? (En in je tas als je buiten de deur gaat?)

BEELDMERK EN WOORDMERK

Dit is hét herkenningspunt als bedrijf of organisatie bij het publiek. Je logo.
Als je logo alleen gebruikt maakt van woord(en) in de naam, dan heb je een woordmerk. Voeg je daar een icon (grafische afbeelding) aan toe, dan word je logo een beeldmerk.

De keuze een woordmerk of beeldmerk te gebruiken hangt af van een aantal afwegingen en factoren. Hierbij moet je van tevoren duidelijk weten wat de kernwaardes zijn die je wil uitstralen.
Het voordeel van een woordmerk is dat dit vaak krachtiger overkomt. Meestal omdat dit strakker oogt en meer onderscheidend is.
Met anderzijds alleen een woordmerk mis je vaak een opvallend stukje visuele “identiteit”. Je bedrijfsnaam moet al aardig bekend zijn voordat mensen weten wat de identiteit van je bedrijf inhoudt.

Bekende merken zoals bijvoorbeeld Apple en Nike, kunnen door hun marktpositie met gemak enkel hun icon gebruiken. We hebben geen naam nodig om te weten waar het om gaat.

Ken jij nog voorbeelden van merken die herkenbaar zijn met enkel hun icon?
... See MoreSee Less

BEELDMERK EN WOORDMERK

Dit is hét herkenningspunt als bedrijf of organisatie bij het publiek. Je logo.
Als je logo alleen gebruikt maakt van woord(en) in de naam, dan heb je een woordmerk. Voeg je daar een icon (grafische afbeelding) aan toe, dan word je logo een beeldmerk.

De keuze een woordmerk of beeldmerk te gebruiken hangt af van een aantal afwegingen en factoren. Hierbij moet je van tevoren duidelijk weten wat de kernwaardes zijn die je wil uitstralen.
Het voordeel van een woordmerk is dat dit vaak krachtiger overkomt. Meestal omdat dit strakker oogt en meer onderscheidend is.
Met anderzijds alleen een woordmerk mis je vaak een opvallend stukje visuele “identiteit”. Je bedrijfsnaam moet al aardig bekend zijn voordat mensen weten wat de identiteit van je bedrijf inhoudt.

Bekende merken zoals bijvoorbeeld Apple en Nike, kunnen door hun marktpositie met gemak enkel hun icon gebruiken. We hebben geen naam nodig om te weten waar het om gaat.

Ken jij nog voorbeelden van merken die herkenbaar zijn met enkel hun icon?

Mission-IT Tom Wens heeft een duidelijke missie.
Helpen met alles waar je tegenaan loopt als het computers, tablets, smartphones en printers aangaat; aankoop, installatie, herstelling, netwerk, ….
Meer dan 20 jaar ervaring geeft hem de expertise waar jij als klant écht wat mee bent. En zijn persoonlijke aanpak en service aan huis is waar je recht op hebt.
Check out zijn coole nieuwe website!

Ook deze is online gegaan dankzij een mooie samenwerking tussen An Wens Webdesign en Vinckx Grafische Vormgeving
... See MoreSee Less

Mission-IT Tom Wens heeft een duidelijke missie.
Helpen met alles waar je tegenaan loopt als het computers, tablets, smartphones en printers aangaat; aankoop, installatie, herstelling, netwerk, ….
Meer dan 20 jaar ervaring geeft hem de expertise waar jij als klant écht wat mee bent. En zijn persoonlijke aanpak en service aan huis is waar je recht op hebt.
Check out zijn coole nieuwe website! 

Ook deze is online gegaan dankzij een mooie samenwerking tussen An Wens Webdesign en Vinckx Grafische Vormgeving

Niet enkel complimenten

Als grafisch vormgever heb je stevige concurrentie van anderen. Van véél anderen.
Anderzijds zijn er ook véél ondernemers. In B2B is er echt wel werk voor elke graficus. Mits je professioneel bent en een goede relatie weet op te bouwen met je klanten. Niet enkel je werk moet goed zijn, een fijn, warm en eerlijk contact is de basis voor een mooie (langdurige) samenwerking.

In het beste geval is het ontwerp dat je maakt van de eerste keer ‘boenk erop’.
Het is fijn om te horen dat je iets goed hebt gedaan, maar als je dat constant hoort weet je ook niet hoe je beter kunt worden.

Kritiek is minder fijn, maar wél leerzaam.
Jazeker, ook ik krijg weleens opmerkingen. Als deze terecht zijn, dan zorg ik voor verbetering. En als ik een fout maak, zorg ik voor een oplossing.
Kritiek en beperkingen zorgen voor de extra motivatie die je nodig hebt iets ‘beter’ te maken. Door beperkingen ontstaan soms de meest briljante oplossingen en projecten.

Anderzijds, ik neem geen genoegen met ‘nee’ zonder meer.
Ik heb al eens verteld dat ik geen ja-knikker ben. Geen mouwveger. Geen slijmbal.

“Omdat ik dat zo wil” is geen basis voor een doeltreffende marketingstrategie. En aangezien ik enkel wil werken volgens de regels van de kunst, zal deze repliek mij niet overstag doen gaan.
Ik weet dat klanten soms enkel kijken vanuit gevoel en smaak. Geen rekening houdend met technische specificaties van verschillende toepassingen die vereist zijn om het mooiste resultaat te bereiken. Het is mijn plicht ze hierop te wijzen. Wat ik bijvoorbeeld vaak tegenkom is dat men elke vierkante centimeter kost wat kost wil opvullen, niet in de gaten hebbende dat zo de essentie en leesbaarheid verloren gaat.

Ik moet soms vechten om tot een compromis te komen.
Dan overloop ik samen met de klant het proces en beargumenteer ik mijn of hun keuzes. Als je beiden hetzelfde doel nastreeft kom je steeds tot een goede oplossing.

Als de klant dan bij het afronden van een project een mail stuurt om te zeggen “dankjewel voor je eerlijkheid en je volharding” dan ben je blij dat je de keuze hebt gemaakt om te vechten.
... See MoreSee Less

Niet enkel complimenten

Als grafisch vormgever heb je stevige concurrentie van anderen. Van véél anderen.
Anderzijds zijn er ook véél ondernemers. In B2B is er echt wel werk voor elke graficus. Mits je professioneel bent en een goede relatie weet op te bouwen met je klanten. Niet enkel je werk moet goed zijn, een fijn, warm en eerlijk contact is de basis voor een mooie (langdurige) samenwerking.

In het beste geval is het ontwerp dat je maakt van de eerste keer ‘boenk erop’.
Het is fijn om te horen dat je iets goed hebt gedaan, maar als je dat constant hoort weet je ook niet hoe je beter kunt worden.

Kritiek is minder fijn, maar wél leerzaam.
Jazeker, ook ik krijg weleens opmerkingen. Als deze terecht zijn, dan zorg ik voor verbetering. En als ik een fout maak, zorg ik voor een oplossing.
Kritiek en beperkingen zorgen voor de extra motivatie die je nodig hebt iets ‘beter’ te maken. Door beperkingen ontstaan soms de meest briljante oplossingen en projecten.

Anderzijds, ik neem geen genoegen met ‘nee’ zonder meer.
Ik heb al eens verteld dat ik geen ja-knikker ben. Geen mouwveger. Geen slijmbal.

“Omdat ik dat zo wil” is geen basis voor een doeltreffende marketingstrategie. En aangezien ik enkel wil werken volgens de regels van de kunst, zal deze repliek mij niet overstag doen gaan.
Ik weet dat klanten soms enkel kijken vanuit gevoel en smaak. Geen rekening houdend met technische specificaties van verschillende toepassingen die vereist zijn om het mooiste resultaat te bereiken. Het is mijn plicht ze hierop te wijzen. Wat ik bijvoorbeeld vaak tegenkom is dat men elke vierkante centimeter kost wat kost wil opvullen, niet in de gaten hebbende dat zo de essentie en leesbaarheid verloren gaat. 

Ik moet soms vechten om tot een compromis te komen.
Dan overloop ik samen met de klant het proces en beargumenteer ik mijn of hun keuzes. Als je beiden hetzelfde doel nastreeft kom je steeds tot een goede oplossing. 

Als de klant dan bij het afronden van een project een mail stuurt om te zeggen “dankjewel voor je eerlijkheid en je volharding” dan ben je blij dat je de keuze hebt gemaakt om te vechten.