EEN TEVREDEN KLANT IS DE BESTE AANBEVELING

Op zoek naar meningen van anderen vooraleer een beslissing te nemen?
Laat je overtuigen door de aanbevelingen hieronder.
Het is hartverwarmend wat klanten over mij vertellen.

EN ER IS ZOVEEL MEER

Op mijn Facebook-pagina laat ik niet enkel mijn werk zien. Ik maak je deelgenoot van mijn leven als graficus en geef regelmatig handige tips!

Met trots kunnen wij ons nieuwe logo met nieuwe slogan presenteren waar wij erg blij mee zijn!
Hilde Vinckx van heeft dit voor ons verzorgd.
Topmadam, topservice! Een echte aanrader om met haar te werken als er een creatief proces doorlopen moet worden.

Inge Taeymans - DiaWareness VZW
De website-ontwerpen die Hilde voor mijn klanten maakt zijn steeds modern en verfrissend. Ze houdt er rekening mee dat bepaalde elementen meer moeten opvallen en zorgt dan weer voor zachtheid waar nodig.  De icoontjes die ze voor de websites ontwerpt, sluiten altijd naadloos aan op de huisstijl van de klant.  De afbeeldingen die ze selecteert zijn altijd mooi van stijl en zorgen ervoor dat het geheel echt af is. Een topvrouw om mee samen te werken en een aanzienlijke meerwaarde voor mijn klanten!
Ook een logo laten ontwerpen bij Hilde is een echte meerwaarde voor je bedrijf. Niet alleen krijg je een waaier aan ontwerpen, ze begeleidt je ook in de keuze!  Ze geeft aan wat de sterke punten zijn van elk ontwerp, maar durft ook eerlijk zijn wanneer je een voorstel doet dat echt niet goed is. Dankzij die gefundeerde feedback kies je zowiezo het beste logo!
An Wens - Webdesign An Wens te Emblem

Creatief, efficiënt en correct. Zo zou dienstverlening moeten zijn.
Dit vind je bij deze creatieve goochelaar!

Gui Boven - Adviesbureau Gui Boven GCV

Ze heeft een mooi origineel logo voor ons restaurant ontworpen. Ze begreep direct onze visie en ons idee erachter. Echt topwerk!

Vanessa Huybrechts - Restaurant Kris

Hilde kan zich heel goed afstellen op de wensen van haar klanten. Altijd vriendelijk en warm onthaald gevoeld. Als volledig groentje in de wereld van ondernemerschap voelde ik me gehoord.
We ontwierpen samen en fijne huisstijl en logo voor Natuurlijk Julie. Ook visitekaartjes en folder liet ik graag door Hilde ontwerpen. Dank je wel Hilde! Ik raad je aan wanneer ik kan

Julie Cieters - Natuurlijk Julie te Asse

Je hebt van die mensen die heel creatief zijn, en anderen die hypergeorganiseerd zijn.

Hilde is één van die zeldzame mensen die beiden is. Ze goochelt met kleur en compositie alsof het niets is, en weet feilloos de sfeer van je bedrijf te vertalen in het juiste beeld en lettertype.

Bovendien mist ze nooit een deadline, en zijn de technische specificaties altijd tot in de puntjes opgevolgd. Een echte professional.

Ik zou haar aan iedereen aanbevelen. Op voorwaarde dat ze nog tijd voor mij overhoudt, natuurlijk!

Kathy Salden - Marketing Coördinator Selectair - België

Hilde heeft voor Toyo Tire Benelux B.V. inmiddels al meerdere ontwerpen gemaakt, van diverse logo’s, tot het vergroten van onze herkenbaarheid op straat door middel van een posterontwerp in bushokjes.
Haar kijk en meedenken in de ontwerpen zorgt altijd voor een nieuwe inspiratie bij ons en een prachtig ontwerp.

Jimmy de Tree - Toyo Tire Benelux B.V.

De samenwerking was uitermate super! Ze begreep perfect wat ik wilde. Ze werkte enkele voorbeelden uit en zo zijn we tot één mooi geheel gekomen. Ik ben heel tevreden met het resultaat en heb haar adres al aan verschillende collega s doorgegeven. Zeker een aanrader!

Carine Vermeiren - Body Flow te Temse

Hilde was heel meedenkend en haar ideeën waren bijzonder inspirerend. Wat ze heeft geleverd is echt puik werk waar ik veel plezier van ga hebben!

Els Peleman - EP Vertalingen te Herentals

Wij werken al een aantal jaren voor verschillende opdrachten samen met Hilde. Steeds slaagt ze er in nieuwe en overtuigende creatie’s uit haar hoed te toveren. Ook haar professionaliteit, korte opvolging, duidelijke communicatie en eerlijkheid overtuigen ons steeds om met Hilde samen te werken.

Etienne Roos - Ambaro nv te Lichtaart

Hilde weet als geen ander hoe ze de vertaalslag moet maken van een idee tot een volledig doordacht ontwerp. Ikzelf heb een duidelijke visie wat ik met mijn onderneming “Shape aerial projects” wil bereiken, ben vrij kritisch en niet rap content, maar Hilde wist deze visie feilloos om te zetten naar een knap logo ontwerp zonder al teveel wijzigingen en aanpassingen aan de eerste draft ontwerpen. Ik hou haar dan ook warm aanbevolen aan alle ondernemers die op zoek zijn naar een logo dat hun visie op de juiste manier reflecteert.

Martin Gijselings - Shape Aerial Projects te Beerse

1 woord: AANRADER!! Een vrouw met een ongelofelijke passie voor hetgene waar ze mee bezig is, begaan met haar klanten en hun zaak! Dankjewel voor de supergoede zorgen!

Ann van Rooy - Rebel’s Closet te Kasterlee

We hebben Hilde zowel zakelijk als voor onze Volleybal vereniging mogen inzetten voor verschillende soorten designwerk. Ik moet zeggen dat ze dat telkens uitstekend heeft gedaan.
Als “opdrachtgever” verwacht je dat een designer meedenkt en van een ruw idee en een paar losse flodders een mooi ontwerp kan maken. Dat kan ze als geen ander. Steeds weer verrast over haar creativiteit en inlevingsvermogen.  Hetgeen ze oplevert gaat ook razendsnel. Binnen no-time heeft ze een aantal eerste concepten om uit te kiezen. Prettig werken op deze manier. Het zal zeker niet de laatste opdracht zijn die we met haar uitwerken. Absoluut een aanrader!

Ivo Van Ham - Bronqo.com Eindhoven NL - BVMV Noorderkempen

Hilde neemt haar tijd om goed naar haar klanten te luisteren. Ze doet voorstellen, neemt initiatief en goed tot een uitstekend resultaat! Wij waren moeilijke klanten, hadden verschillende meningen en toch heeft Hilde het klaargekregen dat we een fantastisch logo hebben. Ook geeft ze tips naar drukwerk (en drukker), wij zijn heel content.

Lu En Els Adriaensen-Wynants - Adriaensen-Wynants te Merksplas

Wij hebben een fijne en vlotte samenwerking achter de rug met Vinckx grafische vormgeving. Hilde luisterde naar onze wensen, bracht meerdere voorstellen met oog voor detail en een fantastisch resultaat! Bedankt Hilde!

Kurt Van Oerle - Van Oerle Interieur te Merksplas

Tijdens een van de weinige keren dat wij internet gebruikten om te zoeken naar iemand die grafisch werk (brochures en boeken) maakt, leerden wij Hilde Vinckx kennen. Zonder ze gezien te hebben (contact via mail) zaten we op de goede golflengte; Hilde wist meteen waar we naartoe wilden en maakte proeven die zelfs amper aangepast dienden te worden. Ze werkt zeer snel en goed en de vormgeving was hoe we het voor ogen hadden. We zijn zeker van plan om al onze volgende opdrachten door haar te laten uitvoeren.

Martine & Yves - My Nature te Deurne

Sinds jaren ontwerpt Hilde voor ons de advertenties van onze zaak voor onze reclamevoering, bedrijfsfolder, e-book, naamkaartjes,…
Wanneer ik Hilde contacteer heeft ze binnen de kortste keren iets ontwikkeld. Met een goede communicatie begrijpt Hilde onmiddellijk waar je naar toe wil. Hilde denkt mee en geeft je waardevolle tips. Ze heeft van onze  bedrijfsfolder over 30 jaar fietsen Peeraer een professioneel boekwerk gemaakt. Ik raad Hilde zeker aan als je met een creatief probleem zit op het vlak van publiciteit en marketing.

Geert Peeraer & Judith Gers - Fietsen Peeraer te Merksplas

Vooral de snelheid waarmee Hilde verschillende mooie ideeën naar voor brengt is uitmuntend. Na wat overleg, met hier en daar een beetje knip- en plakwerk, kwam er een ideaal logo tevoorschijn waar ik al veel complimenten over ontvangen heb. Een snelle, professionele en zeker geen dure samenwerking maken dat ik zeer tevreden ben over het resultaat.
Absoluut aan te raden!

Gert van Meel - GVM Logistics te Meer

Als zaakvoerster van drie ondernemingen kan ik altijd rekenen op de creatieve, snelle en professionele inbreng van Hilde. Ze maakt altijd heel leuke ontwerpen.
Van logo’s, naamkaartjes, flyers en cadeaubonnen tot een beachflag. Helemaal in je eigen huisstijl. Ik ga steeds terug bij haar als ik iets nieuws wil!

Nicole Van Beek - Iduna Gezond Genieten, Massage voor iedereen en Bachbloesemcoach te Lokeren

Zeer tevreden van Hilde haar werk! Ze staat open voor overleg om een ontwerp af te leveren volgens de verwachtingen van de klant. Absoluut een fijne samenwerking op deze manier. We contacteren haar in de toekomst zeker terug voor nieuwe opdrachten.

Jef Verheyen & Sofie Van Otten - Econstruct Verheyen bvba te Merksplas

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

ELKE AANKOOP EEN FEEST

Caproo handtassen en mode-accessoires maakt je outfit compleet. Net dat ene kleine detail zal het verschil maken om je eigen stijl nog meer kan laten spreken. Unieke en exclusieve accessoires worden aangeboden in een stijlvol kader waar iedereen welkom is.

Caproo viert binnenkort haar 2e verjaardag!
Ballonnetje hier, mooie cadeaus daar, feesten maar!
... See MoreSee Less

ELKE AANKOOP EEN FEEST

Caproo handtassen en mode-accessoires maakt je outfit compleet. Net dat ene kleine detail zal het verschil maken om je eigen stijl nog meer kan laten spreken. Unieke en exclusieve accessoires worden aangeboden in een stijlvol kader waar iedereen welkom is.

Caproo viert binnenkort haar 2e verjaardag!
Ballonnetje hier, mooie cadeaus daar, feesten maar!

MOET IK OP INSTAGRAM❓

Die vraag tik ik in op Google en binnen 0,37 seconden vind ik 207.000.000 resultaten. Ik ben duidelijk niet de enige die zich dit afvraagt. Of zijn er effectief zoveel redenen waarom ik zeker een professioneel Instagram account moet hebben?

Meer dan 90% van een zoektocht naar het gewenste product of dienst begint op internet. Mij hoef je dus niet te overtuigen van het belang online goed vindbaar en zichtbaar te zijn. Maar daarmee ben je er nog niet.
Je moet je ook nog onderscheiden van je concurrenten en opvallen tussen al die andere aanbieders om de klant ook effectief binnen te halen.

Instagram was geboren en ineens leek het wel of Facebook niet meer ‘cool’ was. Natuurlijk gebruikt iedereen het nog wel, maar veel minder frequent. Volgens mediapsycholoog Mischa Koster heeft dit met kritieke massa te maken: “Als er een nieuw medium komt zoals Instagram, zie het zo vaak in het nieuws dat je denkt: ‘dat moet ik ook gaan doen.”

Ik wil niet denken “dat moet ik ook gaan doen” ik verkies de gedachte “dat wil ik gaan doen”.
Maar die gedachte heb ik niet…

Ja, ik heb een persoonlijk Instagram profiel (waarmee ik eigenlijk zeer weinig doe); maar ik vraag me steeds vaker af of ik ook zakelijk op die trein ga springen.

Ik hou nog het meest van offline netwerken, maar ik “zit” op Facebook. Het is eenvoudig, handig en leuk. En ik mag zeker niet vergeten te zeggen dat ik via Facebook al heel wat nieuwe klanten heb ‘binnengehaald’, dus thumbs up.

Instagram wint het op het gebied van populariteit en is daardoor groter. Zitten daar dan meer potentiele klanten?

Wat ik ook heel erg vervelend vindt is dat je van telkens hetzelfde ziet voorbijkomen (want, wat je op Instagram zet kan je lekker doorplaatsen op Facebook). Ik hou niet zo van herhaling.
Ik ga dus binnenkort mezelf eens bezighouden met een selectie te maken van wie ik volg op het ene of op het andere kanaal. Als jij dus ergens een volger verliest, is het goed mogelijk dat ik dat ben.

Wat doe jij?
Waar zit jij?
Ik hoor graag je beste reden om mij te overtuigen ook een professioneel profiel aan te maken op Instagram.
... See MoreSee Less

MOET IK OP INSTAGRAM❓

Die vraag tik ik in op Google en binnen 0,37 seconden vind ik 207.000.000 resultaten. Ik ben duidelijk niet de enige die zich dit afvraagt. Of zijn er effectief zoveel redenen waarom ik zeker een professioneel Instagram account moet hebben?

Meer dan 90% van een zoektocht naar het gewenste product of dienst begint op internet. Mij hoef je dus niet te overtuigen van het belang online goed vindbaar en zichtbaar te zijn. Maar daarmee ben je er nog niet.
Je moet je ook nog onderscheiden van je concurrenten en opvallen tussen al die andere aanbieders om de klant ook effectief binnen te halen.

Instagram was geboren en ineens leek het wel of Facebook niet meer ‘cool’ was. Natuurlijk gebruikt iedereen het nog wel, maar veel minder frequent. Volgens mediapsycholoog Mischa Koster heeft dit met kritieke massa te maken: “Als er een nieuw medium komt zoals Instagram, zie het zo vaak in het nieuws dat je denkt: ‘dat moet ik ook gaan doen.”

Ik wil niet denken “dat moet ik ook gaan doen” ik verkies de gedachte “dat wil ik gaan doen”.
Maar die gedachte heb ik niet…

Ja, ik heb een persoonlijk Instagram profiel (waarmee ik eigenlijk zeer weinig doe); maar ik vraag me steeds vaker af of ik ook zakelijk op die trein ga springen.

Ik hou nog het meest van offline netwerken, maar ik “zit” op Facebook. Het is eenvoudig, handig en leuk. En ik mag zeker niet vergeten te zeggen dat ik via Facebook al heel wat nieuwe klanten heb ‘binnengehaald’, dus thumbs up.

Instagram wint het op het gebied van populariteit en is daardoor groter. Zitten daar dan meer potentiele klanten?

Wat ik ook heel erg vervelend vindt is dat je van telkens hetzelfde ziet voorbijkomen (want, wat je op Instagram zet kan je lekker doorplaatsen op Facebook). Ik hou niet zo van herhaling. 
Ik ga dus binnenkort mezelf eens bezighouden met een selectie te maken van wie ik volg op het ene of op het andere kanaal.  Als jij dus ergens een volger verliest, is het goed mogelijk dat ik dat ben.

Wat doe jij?
Waar zit jij? 
Ik hoor graag je beste reden om mij te overtuigen ook een professioneel profiel aan te maken op Instagram.

Comment on Facebook

Ik wel maar in zeer beperkte mate. Het is natuurlijk gewoon puur fotogalerij (ik reken de eerste 2 jaar niet op verkopen...). Maar toch al mee begonnen, kwestie van interessante accounts al te kunnen volgen (en hopelijk een follow-back te krijgen...)

Ik heb een instagram profiel dat op mijn naam staat met daar onder een link naar mijn professionele website. Ik merk wel op dat ik volgers krijg die ik helemaal niet ken. En meestal ver weg wonen, dus ook geen potentiële klanten vermoed ik. Ik dacht dat het professioneel gebruik betalend is?

Ik heb een instagram profiel (maar geen zakelijke account) die ik voor mijn grafische bezigheden gebruik. Wie weet schakel ik nog over naar een zakelijke account, maar mijn eerste instagram stappen zijn al een feit. www.instagram.com/wim.deschuyter PS er zijn ook veel leukere pagina's te volgen op het vlak van illustrator / grafisch design enz en het is nog aangenamer om alles te bekijken aangezien het meer plaatjes bevat ipv tekst en plaatjes op facebook 😉

Zie het als het verschil tussen een boek (facebook) en een telegram (Instagram). Niet iedereen heeft de tijd of zin om een heel boek te lezen, maar een Instagram leest wel iedereen. Instagram is de uitnodiging aan geïnteresseerden om het boek te lezen.... daarom belangrijk om Instagram te koppelen met hashtags, FB of website.

DE KLEUR

Juist bespreking gehad met een klant betreffende haar visuele identiteit.

Om verschillende redenen moesten we over één ding helemaal niet nadenken.
... See MoreSee Less

DE KLEUR

Juist bespreking gehad met een klant betreffende haar visuele identiteit.

Om verschillende redenen moesten we over één ding helemaal niet nadenken.

HOE STAAT HET MET JOUW BRANDING?

Je dienst kan nog zo goed zijn, of je product onmisbaar.
Als de manier waarop jij het visueel voorstelt niet professioneel is, zijn potentiele klanten minder geneigd te geloven dat je dienst of product dat wél is.

Een goede branding of merkidentiteit ondersteunt je positionering, onderscheidt jou van je concurrenten en helpt bij de opbouw van vertrouwen en loyaliteit. Dit is wat mensen onthouden en waarover ze spreken.

Elk bedrijf groeit.
Daarom is het ook belangrijk om je branding soms opnieuw onder de loep te nemen en kritisch in vraag te stellen.
Start bij het begin: je logo, want dat is vaak het eerste ‘communicatiemiddel’ waarmee (potentiële) klanten in aanraking komen.
Vertegenwoordigt dat logo nog altijd waar je voor staat en wat je doet?
Komt het op elke toepassing volledig tot zijn recht?

Als je twijfelt, of je ziet in dat het tijd is voor een re-branding dan bekijk ik dit graag samen met jou.

Een kennismakingsgesprek is altijd vrijblijvend en kosteloos.
... See MoreSee Less

HOE STAAT HET MET JOUW BRANDING?

Je dienst kan nog zo goed zijn, of je product onmisbaar. 
Als de manier waarop jij het visueel voorstelt niet professioneel is, zijn potentiele klanten minder geneigd te geloven dat je dienst of product dat wél is.

Een goede branding of merkidentiteit ondersteunt je positionering, onderscheidt jou van je concurrenten en helpt bij de opbouw van vertrouwen en loyaliteit. Dit is wat mensen onthouden en waarover ze spreken.

Elk bedrijf groeit.
Daarom is het ook belangrijk om je branding soms opnieuw onder de loep te nemen en kritisch in vraag te stellen.
Start bij het begin: je logo, want dat is vaak het eerste ‘communicatiemiddel’ waarmee (potentiële) klanten in aanraking komen. 
Vertegenwoordigt dat logo nog altijd waar je voor staat en wat je doet?
Komt het op elke toepassing volledig tot zijn recht? 

Als je twijfelt, of je ziet in dat het tijd is voor een re-branding dan bekijk ik dit graag samen met jou.

Een kennismakingsgesprek is altijd vrijblijvend en kosteloos.

6 days ago

Vinckx Grafische Vormgeving

... See MoreSee Less

Comment on Facebook

Ja maar.... vind ik toch een eervolle vermelding waard 😀