Ontwerp logo & huisstijl

Je bent hier: Home » Portfolio grafische vormgeving » Ontwerp Logo & Huisstijl tVeldt The Field

  • Logo ‘tVeldt
  • Logo The Field
  • Logo Zomerbar ‘tBuitenveldt
  • 3 icons
  • Grafische achtergronden
  • Uitgebreid kleurenpallet
  • UItgewerkte typografie
  • Sociale media afbeeldingen
  • Promotiemateriaal
  • Huisstijlgids
  • Textieldruk

Buitengewone huisstijl voor buitengewone onderneming

Het verzoek: visueel samenbrengen van 2 bedrijven

Bij ’t Veldt en The Field houden ze ervan om je te inspireren, enthousiasmeren en motiveren op verschillende niveaus. Ze vinden het bij alles wat ze doen belangrijk dat je steeds weer nieuwe avonturen, mensen en ervaringen kan ontdekken op een manier die bij je past. Duurzaamheid, bewustzijn en ecologie zijn de waarden die als een groene draad worden geïntegreerd. Op hun nieuwe outdoor belevings- en bewegingsterrein bieden ze een gevarieerd aanbod van activiteiten en (buiten)feesten aan teams, families, vrienden en kinderen. Voor hun logo en huisstijl zochten ze een ontwerper die de authenticiteit en eigenheid van beiden overtuigend kon visualiseren. De belangrijkste eis hierbij was dat de verschillende beeldmerken gelinkt moesten kunnen worden aan elkaar.

Het resultaat: authenticiteit en eigenheid

Hun nieuwe logo’s en huisstijl zijn het resultaat van diepgaande brainstorming en persoonlijke samenwerking. Het is de symboliek van de eigenheid, persoonlijkheid en zelfs zin voor avontuur. Het weerspiegelt de meerwaarde van hun volledige domein, zowel buiten in het groen als binnen in de feestzaal. We zijn er trots op!

Wil jij jouw onderneming ook onderscheiden met een goede visuele identiteit?

Hilde pikte de draad mee op en vertaalde in ‘no time’ ons verhaal in een beeldschoon logo, én de icoontjes die horen bij onze 3 pijlers. Het versterkt ons merk en visualiseert waar we voor staan. In ons logo kan je een glas zien (symbool voor het samenzijn en feesten), maar evengoed een verbinding tussen onze 3 pijlers Buitengewoon beleven, bewust zijn en bewegen. De kleuren zijn zacht én krachtig tegelijk. Het logo van The Field sluit er mooi bij aan maar staat ook helemaal op zichzelf. Je vindt het logo van The Field trouwens ook terug in onze derde pijler Buitengewoon Bewegen, zodat alles met elkaar gelinkt wordt. Ze gaf ons zelfs een uitgebreide stijlgids waarmee we onze huisstijl verder kunnen uitbouwen. Die is goud waard! Dankjewel Hilde, voor het meedenken, de enorme flexibiliteit én de snelle service! Het betekent voor ons een nieuwe fase in ons ondernemerschap en we zijn heel fier op het resultaat. We zijn heel content dat we met jou in zee zijn gegaan!

• Petra Wouters & Yves Beckers - ‘tVeldt / The Field

Boek je verkennend gesprek

Weet je niet precies wat je nodig hebt? Wil je me eerst even kort leren kennen?

Dat kan tijdens een verkennend gesprek. We maken een half uurtje vrij om elkaar te leren kennen.

Laden...

We gaan de eerste ontwerpen van je nieuwe logo bespreken.

Om samen mijn ontwerpen voor jouw logo te bekijken en te bespreken plannen we een Zoom-meeting zodat ik mijn scherm met je kan delen. Kleine aanpassingen kan ik zo eventueel real time uitvoeren. Hou hiervoor dus zeker een uur vrij.

Gelieve hiervoor minimaal één dag vantevoren een afspraak te maken.

Laden...

We gaan samen jouw project overlopen

Dit doen we via een Zoom-meeting zodat ik mijn scherm met je kan delen.

Kleine aanpassingen kan ik zo eventueel real time uitvoeren. Hou dus zeker een half uur vrij hiervoor.

Gelieve hiervoor minimaal één dag vantevoren een afspraak te maken.

Laden...