LOGO

DE BASIS VAN ELKE ONDERNEMING

Een nieuw merk of een facelift van je bestaande logo? Dat is werk voor een professional.

Ik zorg voor de unieke vormgeving van een opvallend én juist imago die de visie van je onderneming krachtig en doeltreffend uitstraalt.

EEN GOED LOGO IS GOUD WAARD

Als ervaren grafisch vormgever is het steeds mijn plicht jou te wijzen op de levensvatbaarheid van een logo. Er zijn veel factoren waarmee rekening gehouden dient te worden om een sterke marketing op te kunnen bouwen. Een logo kies je slechts gedeeltelijk gevoelsmatig, het gaat er vooral om dat je het logo ontwerpt voor je doelgroep. De klant moet een goed gevoel krijgen bij het zien van het logo en zich hierin kunnen herkennen. Zij moeten uiteindelijk een aankoop doen bij jou.

HERKENNING

Je moet zorgen dat potentiële klanten in één oogopslag kunnen zien wat jouw naam is. De regel hierbij is dan ook dat je vooral niet te veel details gebruikt. Dit leidt alleen maar af van de kern van de boodschap.

VERTROUWEN

Een goed, herkenbaar logo maakt een onuitwisbare indruk. Herkenning bouwt vertrouwen op. Het vertrouwen van je klant is het allerbelangrijkst voor een sterke marketingpositie.

PROFESSIONALITEIT

Het ontwikkelen van een logo is een intensief proces waarbij de authenticiteit van je onderneming kenmerkend vorm krijgt. Dat kan je niet even snel zelf maken. Jij hebt andere talenten.

TOE AAN EEN LOGO WAARMEE JE EEN ONUITWISBARE INDRUK MAAKT?

Neem contact met me op voor een vrijblijvend gesprek waarin we de werkwijze overlopen én ontvang je gratis prijsopgave.

 

VERTROUW JE MIJ DE VORMGEVING VAN JE IDENTITEIT TOE?
DAN HEB JE OP HET EINDE VAN HET TRAJECT DIT IN HANDEN:

  • null
    Je logo in al zijn verschijningsvormen (horizontaal, verticaal, mét en zonder slogan) in de juiste bestandsformaten.

    •     • voor web: pixelbestand PNG met transparante achtergrond op 150 + 300 dpi. Kleurproductie RGB (full colour en wit)
    •     • voor office: pixelbestand JPG met witte achtergrond op 300 dpi. Kleurproductie CMYK
    •     • voor print/druk: vector-bestand PDF. Kleurproductie CMYK (full colour en zwart)
    •     • voor grafische bewerking: vector-bestand EPS. Kleurproductie CMYK
  • null
    Profielfoto icoon: rekening houdend met omzetting naar cirkelweergave – 180 x 180 pix.
  • null
    • Facebook banner: rekening houdend met conversie naar mobile app – 1702 x 630 pix.
    • Linkedin banner: rekening houdend met conversie naar mobile app – 1536 x 768 pix.
  • null
    Favicon (urlicon of pagina-icoon) voor website implementatie – 64 en 128 pix.
  • null
    Een document met de exacte kleurcodes voor al zijn specifieke toepassingen (cmyk – rgb – hex).

Sanne Eyckens
Logopedie
Turnhout

Massage Voor iedereen
Professionele massageopleidingen
Lokeren

Magnetische Marketing
Online marketing
Etikhove